it's time to party bitches
Om en halvtimme ungefär ska jag sätta mig i bilen tillsammans med pappa. Vi beger oss ned mot Högqvist och plockar upp henne för att där efter fortsätta vidare mot min mammas place. Där ska det lagas mat tillsammans med Jossi som förmodligen dyker upp strax efter att vi har anlänt. Sen får man liksom se vad kvällen har att bjuda på. Ferras ska det göras iallafall, och det är inte lite heller. Ifall jag har inte återvänder på ett par dagar så vet ni att det inte beror på internetproblem eller nått annat utan att jag förmodligen återhämtar mig ifrån en rejäl baksmälla. Jag har blivit duktig på att få sånna på sista tiden ni vet.

Well, jag ska inte sitta här så mycket längre till faktiskt. Jag måste packa ner lite saker och sen är det väl bara att dra iväg. Jag är redlöst sugen på att göra en sammanfattning av året som har gått men det hinns inte med just nu. Ifall jag överlever natten så kanske jag sätter mig med det imorgon bitti. Det är seriöst omöjligt att sova länge när man har ferrat, iallafall för mig. Men ja, ifall det är nått ikväll så är det bara att höra av sig.

Gott nytt år mina vänner.