slutet har just börjat
Jajamen, nu är man redan inne på sista dagen av år 2007. Det är helt sjukt hur fort allting har gått alltså. Jag hinner inte med mitt liv känns det som. Well, för att sammanfatta det jävligt kort så har det varit ett bra år till största delen. Självklart har det funnits jobbiga perioder, men det har fixat sig nu mot slutet. Det är bara att hoppas på att 2008 bjuder på nya möjligheter och äventyr och en massa roliga saker. Jag är beredd på't nu.

Gårdagen (som det faktiskt blir eftersom att klockan är sent) spenderade jag tillsammans med Högqvist. Vi begav oss till Pa:s för att inhandla mat tills idag dåva. Det blev kyckling, klyftpotatis och lite annat gott. Jag längtar redan efter att få trycka i mig det trots att jag faktiskt tjockade i mig pirre för några timmar sen. Jag är ju inget annat än tragisk vissa dagar alltså. Shame on me. Men jaaa, när vi hade fixat klart allt kom vi på att vi inte hade köpt nått blannevann. Vi kastade oss in på Willy's och där ryckte vi åt oss en jävla massa burkar och flaskor. 125 kronor gick allt på och det måste nog vara rekord. Det ska inte intas några små mängder alkohol, det vill jag lova. Party på hög nivå.

När jag kom hem ifrån Högqvist satte jag mig i sängen och läste det brev som jag fick av henne precis innan jag gick därifrån. Hon är nog lite av en poet faktiskt. Det var förresten första gången jag fick ett loveletter av henne också, så det värmde lite extra. Tack så mycket för det. Jag ska faktiskt sätta mig ner och kluttra till ett pitoreskt svar till henne innan jag somnar. Hon är värd det liksom. Men ja, jag fick inte ha det lugnt och skönt speciellt länge. Mobilen ringde och självklart var det Johan som var i farten. Det bådar inte gott för folket uppe i Sälen alltså. En Johan och en Viktor Högqvist. Det kan bara sluta med katastrof liksom. Well, samtalet var riktigt roande iallafall så nu ska jag nog kunna somna gott. Lite saknig blev jag allt, men jag överlever.

Nä, nu har jag tröttnat på att sitta här. Jag ska borsta tänderna, smörja på en stor mängd med salva på min inflamation så den är hyffsat fräsh imorgon och sen ska ju även det där lilla brevet skrivas. Efter det somnar jag förhoppningsvis direkt. Tro mig när jag säger att jag behöver alla timmar sömn jag kan få. Jag ska mösa mig upp redan klockan elva imorgon. Det är riktigt tidigt för att vara mig. Sleep tight anyway. PUSS.