It's fucking valborg
Det blev en sväng upp till tandis igår eftersom att en tråd stack rakt in i kinden på mig. Dom passade på att spänna och greja lite också, så smärtan jag har just nu är helt otrolig. Det värker i hela skallen på mig. Kändes jobbigt redan imorses så jag struntade i skolan. Nått jag ångrar nu efteråt faktiskt, för det känns jävligt vekt. Men what ever, nu är det ledigt fram tills på måndag och det är självklart skönt.

Idag är det valborg också ja, men jag tror inte att det händer nått speciellt för det. Med tanke på hur wild and crazy det var i fredags så är jag inte sugen alls på att ferra. Jag ska nog hyra film, köpa lite lättuggat godis och ha det lite mys hemma hos mamma bara. Det är det enda som tilltalar mig just nu.

Nu ska jag fixa nått att äta, och sen bänka mig framför Disneychannel. Nått annat finns det faktiskt inte att göra. Ha en trevlig valborg då iallafall mina vänner!