Oh Looord

Ännu en ny vecka drar igång och det känns väl lite sådär. Är inte lika taggad för skolan som jag har vart det senaste, men det får gå ändå. Vi går ju bara fram tills på onsdag nu, så det blir gött med lite ledigt. Dessutom har jag ju, som jag nämnt cirka tusen gånger tidigare, världens bästa klass som lyckas få en till skratt no matter what, så detta ska nog gå så bra så.

I eftermiddag har jag utvecklingssamtal, och jag kan ju inte direkt påstå att jag ser framemot det. Inte för jag tror att det kommer låta sååå för jävligt, men jag vill ändå helst slippa det. Well, det är bara att bita ihop dom tio minutrarna det tar och sen åka hem. Värre än så är det inte.

Jag har lite panik över inlämningen också. Jag satte igång och läste lite igår, gjorde ett par anteckningar and so on, men det blev inte mycket mer än så. Idag är det jag som tar mig i kragen och försöker få minst hälften gjort. Anna-Lena säger ju att det är dags att vi börjar producera mer nu, och jag är väl inräknad i det där "vi:et" också. Så jaaa, heja mig.
 
Nu ska jag borsta gaddarna, för att sen ta mig upp till Jossi. Ha en fin dag mina små frön!