Packning fo' real
Ja, nu måste jag faktiskt sätta igång på riktigt. Har inte lust att gå och plocka med allt fram och tillbaks ikväll, så det är lika bra att få allting gjort. Grejen är bara den att jag inte riktigt vill. Jag är så dålig på att packa så det finns inte. Spelar ingen roll att jag skriver upp punktlistor och annat, jag springer runt som en vilsen jag-vet-inte-vad iallafall och har inte den minsta pejl på vad jag har fått med och inte. Men man kan ju alltid trösta sig med att om det fattas nått så går det säkerligen att köpa nytt nere på Cypern. Det är ju inget invalidland menar jag. Kanske borde strunta i att ta med mig tishor så pappa blir tvungen att betala ett par nya åt mig? Åh shaise, ibland är jag den smartaste jag vet.

Nä, dags för mig att få tummen ur och göra nått åt det här. Smell ya later mates.