inte pepp alls
Det blev inget dagis idag och anledningen till det behöver vi inte gå in på. Det blir lite sånt här då och då. Nått man får leva med trots lite dåligt samvete. Jag tar nya tag tills nästa vecka istället. Då ska jag vara i toppenform.

Min dag har varit jävligt soft iallafall. Jag gick bort till mormor och morfar och fick lite mat. Mycket trevligt att få prata lite med dom igen faktiskt. Dom är allt bra mysiga alltså. Fick skjuts hem sen (Lat som man är) och efter ett par timmar kom pappa hem och åkte med mig till Skövde. Det blev tre par skor och lite underkläder. Pappa frågade ifall jag var dum i huvudet på riktigt när jag bad honom betala mitt tredje par. "Du köpte ju förfan precis sånna inne på Stadium" Fast så var det ju faktiskt inte riktigt. Dom jag köpte där var vita och svarta. Det sista paret var rosa. Det var ju en självklarhet att jag skulle ha dom.

Vi hade lite problem med att få parkeringsplats i Skövde med. Vi körde runt lite men såg bara massa handikappsplatser. Jag kom med den fina idén om att jag kunde kräla mig ur bilen och låtsas att vi hade glömt min wheelchair hemma.
Pappa- Det var nån som sa det en annan gång. Nån som åkte med mig. Vem fan var det?
Jag- Ah, det kanske var jag då. Det är ju inte första gången jag föreslår det.
Pappa- Nä, det är klart. Det kan inte finnas så många fler än du som är så dum, så det var nog du.

Det var inte alls skoj med blogg idag kände jag. Jag ska ta mig ett glas med cola och slänga mig i soffan nu istället. Fast innan dess måste jag föna mitt hår kom jag på. Verkligen så sjukt roligt är det.. Blaha blaha!