detta eviga gnällande
Jag vet att jag klagar på ganska mycket nu för tiden, men den här dagen har bara varit sådär sjukt extremt. Skolan var riktigt lattjo, så den tänker jag inte gnälla över. Men eftermiddagen och delar av den här kvällen.. My godness säger jag bara.
Allt det dåliga börjar med att det snöar. Jag undrar bara varför liksom. Jag hatar snö. Sen när jag kommer hem lyckas jag somna i soffan och missar där med att ringa till min praktikplats. Smart Emma, jättesmart. Pappret ska vara ifyllt och inlämnat imorgon, och jag har inte den infon som behövs. Bäst fan att jag får låna luren i skolan tomorrow. Well, efter att ha svurit en stund gick jag in i duschen och sen satte jag mig här. Pappa har rensat och haft sig igen vilket gör mig förvirrad. Jag hittar ingenting och det är tusen saker som måste installeras om. Dessutom så funkar inte mina högtalare. Vad är felet liksom? Bara för att en sak går fel så behöver inte tusen andra göra det. WAH WAH WAH! Jag får damp. (Skulle ju inte förvåna mig om nån rolig jävel lämnar en kommentar som "Man kan inte få nått man redan har" Jag bara väntar)

Men ja, för att gå vidare ifrån min lilla avreagering här så kan jag dra lite kort om min skoldag. Morgonen började med att vi hämtade ett papper på svenskan. Det var det enda vi gjorde liksom. Dagen fortsatte lite lugnt med matteprovet som förmodligen inte gick superbra, estetiskt val (dvs. musik) och jag måste säga att jag är sämst på att spela gitarr. Dock tog det sig lite mot slutet, men lyckan blev ju kortvarig när jag tappade bort mig efter tre sekunder. Jag får träna lite mer I guess. Man får inte ge upp så lätt, det säger Högqvist. Denna torsdagseftermiddag avslutades med film i C-huset. Bf är riktigt soft och trevligt ibland alltså. "Human trafficin" såg vi iallafall och ska fortsätta se på'n imorgon bitti. Spännande!

Kan det inte blåsa lite ute då?
Fucking jävla vinter. Jag blir så arg.
#1 - Anonym

Man kan inte få nått man redan har

#2 - Emma

HAHAHAHAHH! Idiot..