januari suger
Jag är inte sugen alls på att dra till skolan. När pappa väckte mig hade jag lust att dra täcket över huvudet och vända mig om. Seriöst, det spelar ingen roll hur länge jag sover för jag är lika trött ändå. Jobbig sits alltså. Well, det är en ganska soft dag som väntar iallafall så det ska nog gå bra. Matteprovet kommer förmodligen gå på sämsta tänkbara vis, men det är ett senare problem.

När jag har överlevt skolan ska jag kila hem hit, ringa min praktikplats och ta reda på lite värdefull information och sen bänka mig framför Disneychannel med glass (Om det nu finns nån hemma, jag har inte kikat efter än) Mamma frågade igår om jag ville ha mat, men jag orkar inte gå dit bort en dag till. Det är kallt och ansträngande.

Förresten så har jag lite dåligt samvete för att jag aldrig tar tag i mitt besök hos mormor och morfar. Jag har sagt jättelänge nu att jag ska gå dit och hälsa på, men det blir aldrig av. Idag hade varit en perfekt dag att traska dit, men jag tror inte att jag orkar. Shame on me!

Time för att borsta tänderna och fixa lite nu.
Ha en trevlig dag mates. I'll be back, det vet ni.