Ruuuuunkväder
Bara av att titta ut genom fönstret är ju hela dagen förstörd. Det enda man vill göra är att sova, sova bort varenda jävla timme. Jag hatar regn. Regn och snö är nog det värsta som finns. Det känns inte det minsta roligt att promenera iväg till jobbet när det är sånt här. Och att dessutom veta att nästan alla kids på en avdelning som man faktiskt har börjat tycka om på riktigt har gått på semester gör det ännu värre. Den stora frågan är alltså hur i halva livet jag ska överleva denna måndag. Wish me good luck, för det kommer behövas.

När jag satt och plattade håret förut kom jag fram till att jag nog vill klippa mig, men att jag är för feg för det. Så fort jag kommer till en frisör och säger att: "Nej, ta ingenting på längden eftersom att jag har sparat det så länge" så säger dom ändå alltid preciiiis innan man ska betala: "Jag får bara ta pyyyyttepyttelite längst ner i topparna bara?". Och pyttelite är inte lite för dom har jag lärt mig. Men iallafall, som jag hade tänkt nu vill jag bara greja till luggen lite och sen klippa upp det lite grann så det blir en frilla igen. Fast sen kostar det ju också, och jag är ganska så poor at the moment måste jag erkänna.

Nu ska jag borsta färdigt mina tänder och sen gnälla lite över vädret.
#1 - carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

#2 - Angelica

Hejsan! Jag vet att det inte är det roligaste att få reklam i kommentarerna men jag tänkte om du har tid och lust kanske vill rösta på mig här, http://www.breeze.se/modell/Default.aspx?PagId=4&id=0&sort=all&model=170 , om jag vinner får jag stå som modell för breeze's kläder, hade vart jätte roligt ! Tack, kram /Angelica