Emma hjärtar listor

Kärleken:
Har du hittat den rätta killen?
Nä, jag har ju inte det.

Har du en kille just nu?
Med tanke på svaret ovan, så nej.

Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig?
Haha, är inte det en självklarhet?

På rumpan?
Självklart.

På brösten?
Ja, sånt hör väl till. Haha, sicka frågor..

Kyssa dig på halsen?
Åh gud ja, you bet!


Kyssa dig på munnen?
24/7 om det skulle va så.

Kyssa dig på kinden?
Ja men jaaaa.

Gillar du någon?
Nae, inte mer än som kompis faktiskt. Jag spanar.

Har du vart ihop med någon för inte så länge sedan?
Nä, det var typ ett år sen nu. Tragiskt alltså.

Vad heter personen du gillar?
Det finns ju ingen speciell direkt, tyvärr.

Skolan:
Går du i skolan?
Det kan du geee dig på att jag gör. Dock inte just nu, men annars då.

Har du någon gång skolkat?
Jag hatar ordet "skolka", men visst. Det är klart.

Har du varit i skolan idag?
Nej, det är söndag och det är sommarlov. (För dom som inte jobbar då, hm hmmm).. 

Annat:
Hur mår du just nu?
Jo, jag mår bra. Lite seg bara.

Har du mer än 2 bh:ar/toppar?
Yes, men det ska införskaffas nytt ändå när lönen kommer.

Har du piercat dig?
Har vart sugen ett par gånger, men nej. Det har inte blivit av.

Telefon/mobil:
Vem ringde du senast?
Mami.

Vem ringde dig senast?
Jack, den jäveln, ringde inatt när jag sov. Spännande!

Vem sms:a till dig senast?
Högqvist.

Vem sms:a du till senast?
Högqvist där med, hihi.

Övrigt:
Är du hungrig just nu?
Nä, inte direkt. Mer godissugen isåfall.

Vad är klockan nu?
12:54.

Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?
Endast blogg.se.

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
Vi är ju i samma hus, så inte speciellt längesen.

Hur länge sen var det du träffa din farsa?
Honom träffade jag i torsdags kväll.
 
Sport:
Går du i någon sport?
Ja, ibland iallafall.

I så fall, vilken/vilka?
Handboll.

Trivs du med den sporten?
Ja, jag kan inte tänka mig att lira nått annat.

Tycker du att den sporten är rolig?
Ah jo, för det mesta. Jag tappar dock suget ibland.

Gör den sporten dig glad när du håller på med den?
Ja, för det mesta där med. Skönt att få spela faktiskt.


Hur länge har du hållit på med den sporten?
Sen jag var 9 år typ, alltså i åtta år. Inte illa.

Övrigt:
Gillar du punk-stilen?
Det finns väl dom som passar i det, så ja.

Har du sminkat dig idag?
Nä, och det blir nog inget idag heller.

Vad har du på dig för trosor just nu?
Hotpants fosho'

Hur ser dem ut?
Vita med massa djävular på räva, höhö.

Vad har du för bh/topp på dig just nu?
En vit sådan.
 
Musik:
Lyssnar du på musik just nu?
Jajamen!
I så fall, vilken låt för tillfället?
Håkan Hellström- Ramlar.

Vad gillar du för musik?
Ja, vad ska man kalla det.. Svensk pop kanske.

Kläder:
Har du fler än 4 linnen?
Jahadå.
Har du fler än 3 jeans? Mh, helt onödigt egentligen.
Har du fler än 5 tröjor? Haha, men jaaa.
Har du någon märkesväska? Nä, sånt är ovärt.
Har du ReStErÖdS-trosor? Jao, ett par.
Har du en vit bh/topp? Ohja.
Har du en svart bh/topp? Det med.
Har du märkesjeans? Ja, eller alltså.. Cheap Monday då.
Har du märkeströja? Inget märkvärdigt märke direkt, men visst.
Var brukar du handla kläder? H&m, Gina Tricot, Veromoda och så.

Smink & Hår:
Använder du mascara?
Givet.
Andväder du Wax? Weeepp.
Använder du kajal? Det är ytterst sällan.
Använder du hårspray? Haha, ooom jag gör. Dock inte lika mycket som förr.
Använder du volymspray? Ja, sånt är nästan ett måste.
Andänder du mouse? Typ aldrig, men det händer.
Använder du deodorant? Ja men det är väl klart.
Använder du parfym? Självklart!
Använder du ögonfransböjare? Ja, annars blir det inte bra.
Använder du täckstift? Om det behövs, så ja.
Använder du läppglans/läppstift? Inte varje dag direkt, men ibland.
Andänder du brunkräm? Nä, det var back in the days. Haha!
Använder du rouge? Vid lite "festliga tillfällen" kanske.
Noppar du ögonbrynen? Jaaa.
Uppsatt hår eller hängande? Jag kör på både och, men uppsatt är gött alltså.
Plattar/lockar du håret varje dag? Nä, inte nu längre. Var mer förr man hysteriplattade.
Duschar du minst 2 gånger i veckan? Ja, jag är ju inte äcklig.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Haha, nä-e vet du vad. Vem har tid med sånt?
Smörjer du in hela kroppen varje dag? Nej, jag orkar aldrig.
Målar du naglarna? Det händer väl.