Puss på listor

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Dom är gråa och liiite vita.
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Håkan Hellström- För sent för edelweiss.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Då shejkade jag rääääva av mig.
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Glarre.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Jävligt kallt..
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Mamma.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Allt oviktigt, typ gångstilen och sånt.
HUR MÅR DU IDAG? Jodå, jag mår bra serru.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Loka kanske. Jag vet inte riktigt.
FAVORITALKOHOLBASERAD DRYCK? Cider går alltid ner.
FAVORITSPORT? Handboll såklaaart.
HÅRFÄRG? Lite smått blond just nu.
ÖGONFÄRG? Brun.
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång, tack.
SYSKON OCH DERAS ÅLDER? Viktor, 14 år.
FAVORITMÅNAD? Juli och lite december kanske.
SENASTE FILMEN DU SÅG? "Eva och Adam- Fyra födelsedagar och ett fiasko".
FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag och lördag är lattjo.
FAVORITHOBBY? Fjanta runt med Högqvist I guess. Hihi!
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nja, det tror jag väl inte..
FAVORITLÅT? Pipex- Plitligt plyte. (Ah tjenna, jag är skitseriös. Lovar).
SOMMAR ELLER VINTER? Sommar såklart.
KRAMAR ELLER KYSSAR? Just nu hade jag nog tackat jag till båda.
CHOKLAD ELLER VANILJ? Choklad är väl godast.
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Inga alls nu för tiden. Det hinns inte med.
HUR SER DIN MUSMATTA UT? Jag har ingen sån serru. Klarar mig skitbra utan.
FAVORITSPEL? Alltså, spel är inget för mig faktiskt..
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Tänk för att det kan jag inte.
ÄR DU ROMANTISK? Ehh.. Kommer tomten i maj?
SER DU DIG SJÄLV SOM LYCKLIG? Ja, typ jämt iallafall.
DEN VIKTIGASTE EGENSKAPEN HOS EN POJK/FLICK VÄN? Humor och ärlighet.
VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 23:01.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Imorgon ska jag väl bara chilla. Det är ju trots allt söndag.
OM DU FICK VÄLJA FRITT; VAD SKULLE DU HELST GÖRA DENNA VÅR? Oj, vad svårt.. Jag vet faktiskt inte. Dra på Håkankonserten i Göteborg och på Siesta i maj, men det är ju redan bestämt att jag ska. Så ah, what ever.
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU VET? Att få enööörma skrattanfall.
VAD SKA DU GÖRA NU? Jag ska väl fortsätta svara på det här.
NÄMN ETT PROBLEM DU STÖTT PÅ SENAST? Jag fann det ganska svårt att skriva sms igår kväll. Wonder why..
HUR MÅNGA BARN SKULLE DU VILJA HA? Tre stycken skulle sitta fint.
OM DU FICK EN MILLE, VAD SKULLE DU FÖRST GÖRA FÖR DEM? Bjuda med lite folk på en utlandsresa. Det är givet.
OM DU FICK VÄLJA EN KOMPIS/SLÄKTING, VEM SKULLE DU DÅ TA MED DIG TILL EN ÖDE Ö? Högqvist ofc.
FAVORITGENRE I FILMER? Humor och skräck. En jävla kombo det där, men så är det.
BÄSTA KONSERT DU VART PÅ? Håkan Hellström på Liseberg, 7/9 -07.
NÄR GJORDE DU SIST BORT DIG? Förmodligen nån gång igår kväll. Blir ju lätt så när det är ferre ni vet. He he heee...
DJURGÅRDEN, AIK ELLER HAMMARBY? Jag skiter i vilket.
VILKEN HEMSIDA BESÖKER DU OFTAST? www.bilddagboken.se skulle jag tippa på.
VILKA VAR DINA SENASTE KLÄDINKÖP? En bikini och en tunika från H&M som kommer på posten next week. Wohooo!
VILKEN VAR DEN BÄSTA JULKLAPPEN DU FICK SENAST? Resan till Lanzarote såklart.
VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR? Då ska jag leva livet.
SKIDSEMESTER ELLER SOLSEMESTER? Solsemester, helt utan tvekan.
VILKET ÄR DITT FAVORITTVSPEL? Det där gamla Super Mario. (Jag är grym på det, that's why).
VEM PUSSADE DU PÅ SENAST? Det var Högqvist tror jag.
ÄR DU EN BRA POJKKVÄN: Ohja, den bästa ever. Verkligen.
HUR RAGGAR DU: Haha, jadu. Frågan är om jag ens raggar..

VAD HETER DU: Emma Carlzon.
KALLAS: Carlzon.
VARFÖR: För att jag heter det i efternamn kanske?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Softat med Högqvist och så.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Det återstår inte så mycket av den här dagen, så ja.. Sitta vid datorn bah.
VAD VILL DU HELST HA NU: Lite gos, godis och filmkikande.
VAR ÄR DU NU: In maaah' room.
SAKNAR DU NÅGON NU: Jo, jag gör väl det.
RÖKER DU: Nähäru!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Oj, jag minns faktiskt inte..
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Helgen är ju snart slut, men next weekend ska jag till min madre iallafall.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svart och vit.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nja, inte så värst. Det är skrämmande att bli äldre.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Med Hasse. (Pappas kompis).
VAD PRATADE NI OM: Att det var sååå ovanligt att jag satt vid datorn.
VAD GÖR DU JUST NU: Jag svarar ju inte på detta iallafall, shitbrain.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Jamen säg nån som iiinte är det då.
ÄR DU BLYG: Nä, det tycker jag väl inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Runt tio skulle jag tro.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Det var ett jävla tag sen alltså.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Håkan Hellström- Kär i en ängel.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jajamen!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nä, eller.. Lellu räknas väl inte?
HAR DU GLASÖGON: Wepp. Min syn är perfa utan det. Haaa-ha!
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Näru, här är det lilla Falköping som gäller.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej, så snäll har jag inte varit.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Ah jo, verkligen. Bög till hundra prosse.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Blod, sprutor, fåglar och fötter. Fuck it säger jag bara.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: "Extra extra".
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: "A han hälsar tillbaka. Hör av dig om du vill att jag ska komma :) puss" och det var ifrån Cathfisen.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det är nästan pinsamt att erkänna det, men ja.
HUR SVARAR DU I TELEFON: "Are Emma" för det mesta.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Lattja med Högqvist och lira lite handboll.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Läs ovan, så har du svar på det.
HAR DU DVD-SPELARE? Ja, tänk för att det haaar jag.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Blod, sprutor, fåglar och fötter en gång till då.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Haha, ja. Egentligen har jag det. Fast det beror lite på vem jag sitter med också..
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Bröstmuskler slår det mesta.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I min rygg. (Mh, storskrällen).
KLIAR DET NÅGONSTANS? Ja, i huvudet. All jävla hårspray alltså.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Lila. Jag hatar det.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Första gången jag fick en var jag nog 10-11 år.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Högqvist såklart. Hea hea.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Det är väl ingen speciell vad jag kan känna.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nä, typ aldrig.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Tre stycken.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2007, för det hände så jääävla mycket bra saker då.
VAD KÖPTE DU SENAST? Cola faktiskt. Bad, bad me!
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, aaaaalltid.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Kramig och sleten.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart, tråkmåns som man är på den fronten.
KAN DU LAGA MAT? Mjo, om jag verkligen vill så går det nog.
VAD PLUGGAR DU? En jäkla massa olika saker.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Inte sådär överdrivet kanske, men jag hänger med.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ooom jag hade. Bästa kvällen på jävligt länge!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja, jag sålde jordgubbar ihop med Högqvist i somras.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det varierar ganska så mycket. Beror väl på vad man har ätit och så.