Softish brushan
Dagen har varit enormt soft. Jag och Högqvist tog vår lilla promenix, fixade lite att tugga på och sen har vi befunnit oss framför datorn här hemma resten av dagen. Båda har varit halvt döda så det har inte varit mycket med oss faktiskt. Vi fick ett såntdär ryck en gång bara och låg i sängen och skrek på varandra. Dessutom spelade Högqvist in allting så nu har man nått att skratta åt kan jag ju lova. Herrejesus, det är stora fel på oss två. Det kan jag lova.

Jag satt här förut och funderade på vad det visades för nått bra på teven ikväll, och vem tror ni ska vara med på Sing-a-long om inte Danny? Jag blev så glad att jag fick ont i magen. Den människan alltså... Jag finner inga ord. Nått snyggare har jag nog fan i mig aldrig skådat. Man blir helt crazy. Jag lär ju njuta den här kvällen iallafall, var så säkra.
#1 - Emma

Ame, vi är ju underbara helt enkelt.

#2 - Emma

Haha, ohja. Nått enööörmt!