I'm leaving town
Om lite mer än en timme är vi påväg ner mot Hässleholm. Jag är inte nervös än faktiskt, men det kommer nog när vi börjar närma oss. Trött som en jag-vet-inte-vad är jag också, men jag rättar mig till när jag får träffa Högqvist och äta lite kebabsallad tror jag. Nått mer finns det väl egentligen inte att säga. Vädret ser skitbra ut och det ska ju tydligen bli varmt under tiden vi är i Skåne också, så nu ska jag passa på att steka så mycket som går. Det blir ju ett par timmars väntan innan Håkan och då är det ju bara att kasta kläderna åt sidan och brassa på lite.

Åh, jag har världens träningsvärk i magen och ryggen. Sån där som gör så jävla ont när man hostar och skrattar ni vet. Kommer inte speciellt lägligt med tanke på vem jag ska umgås med tre dagar i sträck nu. Haha, jag kommer ju avlida. Dessutom har jag gått och blivit lite förkyld också, och det lär ju inte bli bättre av att sova i tält. Men veeem fan bryr sig? Vi kommer ha det bra, så sjukt jävla bra.

Håkan, imorgon ses vi igen. Jag har inte fattat det än och lär inte göra det förrens om en vecka eller nått. Det tar sån jäkla tid att smälta sånt där alltså och jag längtar nått enörmt mycket. Två månader sen typ sen man fick stå i Scandinavium och känna den där obeskrivliga känslan, och nu ska man få göra det igen. Haha, jag får ont i hjärtat när jag tänker på det. Nu är jag taggad.

Ha det så bra nu iallafall, och sakna mig inte allt för mycket, hea hea.
Jag är tillbaks på lördag kväll igen. Sköt om er nu mina frön. Pussheeeeej!