Imorgon smäller det
Fyfan vad vi har fixat idag, Högqvist och jag. Skolan var hur soft som helst. Började som sagt med engelska som gick helt ok. Sen drog vi iväg på Bf och det enda vi gjorde var att fika. Kändes lite snålt med saft alltså, men det fick  duga. Nått som dock inte dög var skolmaten. Jag och Högqvist gick iväg och köpte nudlar och käkade det hemma hos mig. Mysigt alltså! Sen var det bara musik kvar och det var väl som alltid lite halvlamt men skoj ändå.

Efter skolans slut åkte vi hem till mamma och fick mat, sen var det snabba puckar ner till stan. Vi fixade spritpenna och såpbubblor. Väl här hemma igen gjorde vi världens snyggaste lakan. Blir inte Håkan glad för det vet jag inte vad jag gör. Jag borde fan i mig lägga upp ett foto på det så ni får se hur det ser ut, men det ligger typ lääängst ner i väskan och det känns jobbigt att dra upp allting igen. Well, jag kanske får ett sånt där ryck och gör det sen iallafall. Man vet aldrig. När det mesta var på plats drog vi iallafall ner till Meddo en stund, sen hem och fixa lite matsäck inför morgon dagen, och nu mina kära vänner, NU är jag klar med allt. Väskan är packad (Den väger fan i mig flera ton. Min axel kommer gå ur led imorgon) och allt annat har jag koll på med. Skönt!

08:20 går tåget ifrån Falköping imorgon bitti. Jag kommer vara nervös tror jag, men jag vet inte över vad. Kanske över att vi inte ska få nån tältplats, för det känns som att det är det största problemet just nu. Annars ska vi nog klara av detta galant. Det blir partyparty imorgon också kan ni ge er på, och på fredag ska vi tagga inför Håkan all day long. Helsifur, vad bra det här ska bli.