Första advent och sånt
Den här helgen har ju varit alla tiders måste jag säga. "Överraskade" Victor lite i fredags eftermiddag. Var egentligen meningen att han skulle få sitta och vänta på mig en stund på stationen tills jag slutade, men vi hade så lite barn på dagis så jag fick sticka tidigare. Han blev nog lite glad av att se mig, det såg så ut iallafall. Hihi. Bänkade oss framför Idol med tacos på kvällen. Jag var skitrolig och kletade gräddfil på hela Victors kind. Sen myste vi aaaaaall night long.

På lördagen blev det ganska tidig uppstigning. Käkade lite frukost och sen tog vi tåget mot Jönköping för lite shopping. Var mening att jag skulle köpa julklappar men det blev det ingenting av. Tog också cirka en halvtimme för oss att hitta dom affärerna vi var ute efter. Victor fick som vanligt tag på hur mycket som helst medans jag bara fick med mig en ynka liten jävla tröja hem. Sånt där gör mig lite pissed off faktiskt. Jag var så säker på att jag skulle hitta massa saker, men icke sa Nicke. Weeeell, tröjan var skitsnygg iallafall och egentligen var det nog ganska bra att jag inte hittade nått mer. Jag måste ju ha råd med julklappar. På kvällen stack vi till Shanghai och åt mongolisk buffé. Hade hoppats på att få i mig hur mycket som helst men det blev inte riktigt så. Vi hade det mysigt anyway och för första gången på typ tre månader sa Vickepicke att jag såg vuxen ut. Vilket framsteg!

Haha, just det! När vi var påväg till stationen i Jönköping hade jag massa slem och annat mysigt i halsen. Kände att jag var tvungen att spotta ut det. Grejen var bara den att hälften hamnade på hakan. Victor kallade mig för äckel och jag gapskrattade åt mig själv. Jag är fräsh av mig, jag vet.



Jag tycker utan tvekan att vi är snyggast på bilden högst upp i mitten.

Idag har vi bara tagit det chillivanilli. Hade kommit överrens om att inte sova bort hela dagen, men det tog sin lilla tid att komma upp ändå. Tog en promenix till stan i ösregnet när vi hade käkat frukost men där blev vi inte så långvariga. Visst är det förjävligt att det är sånt här väder när det är första advent? Det är ju nuuuu snön skulle vart här. Sveriges väder sucks bigtime.

Vet ni förresten hur roligt det är att väcka Victor? Han är precis som barnen på dagis, trots att det är typ sjutton års skillnad på dom. Man får säga till honom ungefär hundra gånger och när man väl får lite kontakt med honom så gnyr han som en liten kattunge. Han är en riktig sötlök den där mistern.

Nä, nu får det vara nog. Jag ska slänga mig i sängen. Peace beyotches.
#1 - Anonym

haha, fan vad söööta ni är!

#2 - Emma

Speciellt mittenbilden där uppe va? ;)

Haha, näää. Men tack Tina!