Underbara fredag
Finally it's friday, tjoho! Den här dagen har ju bara bra saker att erbjuda. Finner absolut ingenting att klaga på. Möjligtvis vädret, men det har ju sett likadant ut sen i onsdags så whatever. Det blir iallafall dagis mellan 7.30 - 15.00 idag. Hade gärna slutat lite tidigare, men på fredagar brukar det gå snabbt faktiskt. Har storsamling och "Öppna dörrar" på förmiddan och det brukar pusha på tiden ganska så bra. När jag har slutat i eftermiddag kommer pappa och skjutsar ner mig till tågstation där jag ska möta min sötgurka. Ni kan ju gissa vem som laddar inför en jääävla massa pussar. Hihi.

Resten av helgen kommer att bestå av en tripp till Jönköping och massa mys. Kommer förmodligen inte ha varken tid eller lust till att sitta här förrens på söndag kväll, därav den fruktansvärt intressanta infon.

Nu ska jag borsta tänderna och plocka ner lite saker i min dagispåse. Sen är det nog dags att pälsa på sig. Alltid lika trevlig att bege sig ut tio över sju när det blåser regn och är svinmörkt ute. Åh, vad jag älskar vintern.....