6-5, fin seger boys!
Åh herregud, det är inte klokt vad jag har slitit idag alltså! Åkte ner till jobbet strax innan fyra och sen packade jag ordrar och räknade kepsar i tre timmar. Visst låter det ansträngade? Okej, KANSKE INTE, men det var faktiskt ganska jobbigt emellanåt. Som tur var lyckades jag få Viktors gamla mp3 att funka precis innan jag åkte iväg, så jag kunde gå runt där bland kepsar och lådor och tralla på massa fin musik. That's gied!

Åkte hem till mamma när vi var färdiga iallafall och fick massa god mat i magen. Sen gosade vi ner oss under samma filt, min söta mami och jag, och kollade på hockeyn ihop med Inge. Kändes näst intill pinsamt att vara svensk när USA satte sitt 5-2-mål, men sen jäääääävlar i mig blev det bättre. Seger med 6-5, det tackar vi för gubbs! Jag kunde heller inte motstå att känna att blev lite "Hv71-anda" över Tre Kronor i slutet. Det var ett jävla slit och krigande på dom, precis som det ska vara.

Och ja, jag är medveten att jag framstår som en jävla hockeynörd nu för tiden, men om sanningen ska fram så är det kanske det jag har blivit? Don't blame me, blame min pappa och min lillebror.

Nu ska jag kasta av mig mina sketiga kläder, (Jo, man blir faktiskt dammig och smutsig där jag jobbar), och kasta mig in i duschen en snabbis innan det blir sängen. Är i och för sig ingen brådska med att somna eftersom att jag har en såndär liiiitenliten sovmorgon fram till 13:40 imorgon, but still.

Ajdöss med er kompisar!