Someone like you


Ser inte min lilla mellanmålsbricka soft ut, så säg. Jag blev nästan lite hungrig igen bara av att titta på den.

Jaja, nog om den.



Min helg har varit skiiiitbra! Den har bestått av jättemycket kos, filmtittande och ett antal besök på Donken. (Sebbe, du får ta på dig skulden för det, det är du som har betalat). Sen lyckades vi ta oss en svängom nere på puben i lördagskväll också och det blev kanske lite väääl mycket av det goda för min del. Det kom känt folk hela tiden som ville bjuda på shottar och cider och man är ju inte den som spöttar i glaset direkt, så what to do liksom?

Imorses var jag så trött att jag hade kunnat dö men som tur hade jag ju ett fint sällskap här hemma som också var tvungen att mösa sig upp. Det var lite trevligt att stå och sminka sig samtidigt som Sebbe satt i köket och nynnade på "No stress" och åt sin frukost. Inte alla måndagsmornar man har det så lyxigt menar jag, gratis livemusik och en man sittandes vid köksbordet, hihi.

Måndagar lär bli en riktig dödsdag i skolan dessutom men idag gick det riktigt bra faktiskt. Var på första lektionen av både medicinsk grundkurs och massage och det är nog inte så farligt som det har låtit faktiskt. (Massage har jag ju haft förut dessutom, så det ska nog gå fina fisken). Sen slapp vi engelskan eftersom att det var nån soft kenyan på besök som ville snacka lite med oss. Laaaaagom ansträngande dag med andra ord.

Imorgon ska jag gå ifrån 08:00 till 16:00. Det har aldrig hänt mig nån gång förut, att jag har tvingats gå SÅ jävla länge i skolan. Hur tänker dom sig att man ska överleva det egentligen? Jag tycker det låter brutalt.

Nu ska jag sitta här en bra stund till med gott samvete, (för en gångs skull). Jag satte mig ner och gjorde en jävla massa instuderingsfrågor när jag kom hem så nu är deeeet gjort. I och för sig finns det både en Bf-inlämning och en svenskainlämning att sätta igång med, men whatever! Jag orkar inte just nu.

Ikväll är det träning som gäller också, lika bra att börja tagga.