I kind of miss u

Det är nätter som denna som jag behöver dig som allra mest. Inte för att ha nån att gnälla hos eller få tröst hos, utan för att ha nån att dela lite tankar med och diskutera lite med. Du vet så som vi brukar göra med ganska många saker. Bara få dela med sig till nån liksom, nån som verkligen alltid tycks förstå.

Vi har rent ut sagt varit SÄMST på att hålla kontakten via sms det senaste, men jag hoppas att allting är kanon på roadtripen och att du kommer hem hel och frisk snart igen. Pöss på dig, hihi.

#1 - ★ Cat Powers

Hejsan!

Åh så gulligt skrivet till din vän, jag hoppas hon/han kommer hem snart så ni får prata, umgås och skratta tillsammans igen.



kram!

#2 - YourOwnGossipGirl

Gillar du Gossip Girl? Då är det här den rätta bloggen för just dig :)

Kika in min blogg så får du läsa massvis med skvaller och annat om dom heta GG-stjärnorna!

XOXO YourOwnGossipGirl

#3 - Cathi

Nu är jag hemma igen sötis! <3