En lista

Jag tror med all säkerthet att jag har gjort den här listan förut, men det gör väl inget med lite repriser såhär mitt i natten. Jag har inget bättre för mig ändå så nu kör vi!

Du heter? Emma Carlzon vet ni väl.
Smeknamn? Många säger Carlzon, pappa säger Tammy och mamma säger EmmaPemma. Sicka påhitt!
Beroende av? Mina nära och kära (klichigt svar, jag vet) och Coca Cola. Möjligtvis datorn också. Och mobilen kanske, hä hä.
Vem behöver du mest just nu? Alla fina människor jag känner, men dom har jag redan så därför behöver jag ingen speciell. Jag är så nöjd ska ni veta.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, JA. Senast igår satt jag vid datorn och skrattade så tårarna rann. I och för sig berodde det på att jag och Höggan snackade praktik-minnen på msn, men ändå.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej! Jag är hos mormor, ska du sova hos mej inatt? Puss o kram".
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit och cider slinker ner lättast, vin går ner i nödfall. Men aldrig att jag ger mig på öl alltså, det går inte.
Brukar du bli för full? Nä, jag är så pass gammal att jag har lärt mig vart gränsen går nu faktiskt, så det så! (Och nu vet jag att en viss Sebbe kommer skratta och tänka: "Var det därför hon låg och sov utanför Jacbos altan för några helger sen?" och till mitt försvar har jag egentligen ingenting att säga. Det råkade bli en karatefylla bara, sånt händer även den bäste).
Nästa mål i ditt liv? Det är fortfarande att ta studenten. Jeeeesus, va great det kommer att bli!
Vem ringde dig senast? Det gjorde Sebbe. Fniss.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vröla rakt ut i ett par minuter, sen plocka med mig Höggan till närmaste resebyrå och beställa en resa. Och åka på en hejdundrande shoppingtur också såklart!
Vad dricker du helst när du är törstig? Coca Cola såklart, det finns inget bättre.
Har du tandläkarskräck? Med tanke på att jag näst intill bodde hos tandläkaren under tiden jag hade räls, så nej. Det var liksom ingen idé att vara rädd, man fick bita ihop och vara cool liksom.
Vilken ögonfärg har du? Brown as bärs. (Och jag vet att öl inte är brunt, men bärs betyder faktiskt nått annat på norska, haha. Måste ju vara otroligt svårt att lista ut vad?).
Senaste låt du hörde? Kings of Leon- Sex on fire.
Vad gjorde du igår? Nu blir det lite svårt för mig här eftersom att klockan är vad den är, men okej. Eftersom att jag inte har sovit än och därmed inte hunnit vakna heller så är "igår" ur min synvinkel onsdag, och vad jag gjorde då minns jag inte ens? Haha, jag åt väl mat och satt i soffan som en jävla pöse precis som jag brukar.
Vad har du gjort idag? Idag är det alltså TORSDAG för mig och då har jag inte gjort överdrivet mycket heller. Umgåtts lite med min mormor och morfar, sen haft en riktig myskväll med min mamma och Eskil. Hihi.
Vad har du ätit idag? Flingor och mjölk, pasta med pastasås, godis, chilinötter, naturgodis och bakpotatis.
Vad har du på dig idag? För tillfället sitter jag i trosor, bh och harmesbrallor. Fan va snygg jag är!
Vad ska du göra imorgon? Då ska jag ha en riktig kose-kväll, soooom jag har längtat.
Vem har du snott frågorna av? Skit du i det så lever du längre. (Haha, jag är ju coolast i världen).
Hur ser de 2 närmaste månaderna ut? Augusti: Inget planerat förutom att skolan börjar. Blöh. September: Det där är en månad som alltid tycks bli riktigt bra. Håkan spelar på Liseberg den 18:e, I'll be there!
Nåt intresse du lagt ner men vill ta upp igen? Ibland är jag jättesugen på att börja lira handboll igen, men jag är alldeles för velig så det får nog va.
Spelar du i något band? Oh yes! "Emma and the handgranatez" ni vet? Vi har dock tvingast ha lite paus nu över sommarlovet, men vi är nog back on track så fort skolan drar igång igen.
Vad vill du göra nu? Jag vill dricka cola och kramas.
Vad är du sugen på just nu? Ett glas med iiiiiskall Coca Cola, gu' så gött det hade varit!
Beskriv din far med 3 ord? Han är kongen.
Vad ska man göra för att du ska bli intresserad? Lägga riktigt högljudda rapar, älska klyftpotatis mer än något annat, kunna göra världens fulaste grimaser, tycka om att prata om kiss och bajs oavsett ålder och gilla att ha egna Håkan-konserter hemma på rummet. Nu slog det mig varför just Höggan har blivit min bästis..
Ditt hår då? Det har blivit så sjuuuukt långt bara dom senaste dagarna och nyblonderat är det också så det finns inget att klaga på. I'm happy!