Soooommar sommar sommaaar

Jag var bombsäker på att jag hade feber imorses när jag vaknade, men efter att ha gått upp och fått i mig lite juice och grejer kom jag fram till att det bara var varmt inne i mitt rum. Tittade ut genom fönstret och såg att det inte var nån större idé att kasta sig ut för att hysterisola idag med tanke på alla moln. Det är nästan så jag hoppas på lite regn och åska idag så den här äckliga värmen försvinner, man mår bara dåligt utav den. Jag och mamma ligger i soffan just nu helt utslagna och Eskil har varit helt konstig sen vi hämtade hem honom ifrån Inges jobb. Tror i och för sig att han har däckat under sängen nu, min lille prins. Fniss.


Vi var på stan en sväng förut iallafall. Från början var det meningen att jag bara skulle köpa en present till pappa som fyller år imorgon, men det lyckades bli en tröja, ett par softarbrallor och tre par trosor till mig själv också. Jag är så svaaag för kläder så det finns ju inte. Att hålla i pengar är INTE min grej.


Nog för att det är skönt att sova i sängen, kunna ta en dusch och äta hemmagjord mat igen men jag hade inte bangat att sticka upp till Borlänge en sväng till alltså. Jag saknar det.