Ett nytt hem kanske?
Jag har allvarliga funderingar på att bosätta mig i Kinnarps Arena ett tag framöver. Visst har jag varit där ett par gånger tidigare, men det är helt crazyyyy vad jag trivdes bra där nu ikväll alltså.

Skoj numero 1 med kvällen: Att få se Marre spela igen, jag blir alltid glad i hjärtat när han är ute på isen. Känner själv ibland hur man sträcker på ryggen lite extra för att visa hur stolt man äääääär!

Skoj numero 2: Att alla smålänningar verkar va så jävla trevliga, iallafall dom Viktor och pappa känner. Kände mig dock liiiite utstött när Viktors ena kompis kom och skrek: "Hallå booooys!" och slog sig ner hos oss. "Men hallå, hur kan du missa mig när du sitter bredvid mig? Jag som är så söt dessutom" tänkte jag.

Skoj numero 3
: Inte nog med att alla verkade vara hyggliga och glada, dom var SNYGGA också?! Det vimlade av godbitar i hela hallen. Vart jag än vände blicken så stod det fan i mig en snygg karl där. Ifall det är någon som vill flytta till Jönköping ihop med mig om nått år så är det bara att hojta till, hä hä hä.

Skoj numero 4: Jag hade lite svårt med att koncentrera mig på matchen emellanåt eftersom att det sprang spelare ifrån A-laget fram och tillbaks nedanför mig iprincip hela tiden. Mattias Tedenby, Frajds egna loverboy, och Stefan Liv var två stycken jag lyckades få se. (Förstår att jag blir eran idol nu och att ni alla vill ta på mig och så vidare, men vi tar det en annan dag kompisar, jag orkar inte just nu).

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner under mitt täcke. Godnatt med er!
#1 - frida

VARFÖR I HELVETE VAR INTE JAG OCKSÅ DÄR :( jag skulle gråta om jag fick se Tedenby!

#2 - Emma

Hahahaha, jag tänkte ju på dig massa gånger. Du får hänga med en annan gång lilla Frajden, han brukar va där och titta säger Viktor.