Papparazzi
Hey hey heeeeey fanz, how's it hangin?

Tänkte börja dagens inlägg med en bild tillägnad min alldeles egna lilla Frajd. Jag satt i flera minuter igår och tog smygfoton på Mattias Tedenby ENDAST för hennes skull, så varsegod Frida. Titta och njut!



Har väl inte så mycket att tillägga om den här dagen egentligen. Det var meningen att vi skulle jobba med krigstemat hela dagen men det var som vanligt ingen som gjorde något vettigt. Efter ett par timmar i datasalen bestämde jag och Jossan oss för att sticka och äta men ångrade oss ganska snabbt när vi kom på att det serverades gröt i matsalen. Stack till Bf istället för att titta om det fanns någon där och där hittade vi Johnny och Cissi som gängade oss bort till Staden Chili för en pizza. Jag är fortfarande så mätt att det känns som att jag inte behöver mer mat på hela denna veckan..

Just det! Jag vet inte om jag har nämnt detta i tidigare inlägg, men jag, Frajd och Höggan startade ett band ihop i skolan för ett tag sen. "Emma and the handgrantez" heter vi. Vi har bara gjort en låt hittills men idag flödade inspirationen i klassrummet och Frajd komponerade ihop ännu en, med sig själv på sång och jag på gitarr. Tänkte dela med mig av texten så here we go:

"Jag har en häst, han skiter allra mest.
Jag tar med han på fest, där trivs han som bäst".


Visst är den bra?!

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund med ett jävligt efterlängtat glas med cola och sen ska jag tvinga mig i in i duschen. Jag vet inte varför men ibland är det så fruktansvärt motigt att duscha. Haha, jag känner mig skitäcklig när jag skriver sådär för det är ju inte direkt nått fel med att vara ren osv, men ändå. Fan, det är så ansträngande bara!
#1 - frida

är jag töntig om jag fkatiskt helt ärligt säger att det pirrar i min mage när jag ser detta kortet?! :O såhär får det inte vara, han är ju skit snygg :( fan också att jag inte var där... ÅÅÅÅÅH :(

#2 - Emma

Hahahaha, det fååååår pirra Frida. Det får det! Vi sticker på nån J20-match framöver så ska du se att han är där :D