svar angående designen
Postat av: carro
hej. jag undrar hur du har ändrat texten i kategorier osv. och hur man ändrar texten i överskriften till inläggen? vore jättesnäll om du ville förklara lite lätt, tkr att din design är så grymt fin! :)

Jag är världens sämsta på att förklara saker på ett enkelt sätt, tar gärna allting väldigt detaljerat och invecklat, men jag ska försöka. (Kan också tillägga att jag verkligen inte är någon klippa på det där med design, utan sitter mest och testar mig fram, haha).

För att ändra texten på överskriften: Gå först in på Design, och sen på "Redigera stilmall". Scrolla sedan ner tills du kommer till "Entry headers" och där skriver du in den stilen du har bakom "font-family".

För att ändra texten i kategorierna: Detta är ganska högt upp på "Redigera stilmall"-sidan. Man ska komma till ett ställe som börjar med ". nav {" och bakom "font-family" skriver du in den stil du vill ha på texten.


Hoppas att jag har förklarat så att du förstår någorlunda bra iallafall. Och tack för kommentaren förresten, kul att du gillar min design! Hihi. Kram.