good night sweethearts
First of all ett litet svar till Bella: Jag köpte dom på Skopunkten i Skövde faktiskt. Om det finns några kvar vet jag inte, jag köpte det nästsista paret i storlek 39, men dom borde väl få in fler!

Tidigare ikväll färgade jag håret. Rött. Trodde jag. Jag höll på att börja lipa när jag såg mig själv i spegeln och insåg att det enda som hade blivit rött var håret högst upp på huvudet. Jag gick runt här hemma i en timme och svor över hur jävla osmart jag var som färgade dan innan nyår och hur fult det var och bla bla la. Jag ringde till och med till Sebbe och sa att han fick köra mig till Statoil, men den planen gick inte vägen eftersom att min mamma berättade för mig att dom inte sålde hårfärg. Till slut erbjöd sig Inge, världens bästa Inge, att skjutsa mig till Pa:s så jag kunde färga om det på en gång och så fick det bli.

Så nu sitter jag här- vädligt mörkhårig och väldigt nöjd. Om en stund ska jag bädda ner mig tillsammans med darling och se ännu en film och sen är det sömn som gäller. Imorgon behöver batterierna vara fulladdade!
#1 - Emma

svar: EH TACK JÖÖÖH!!

#2 - Lollo

Bild på håret :D