keep it cool
Bion igår var bra. Till en början fattade jag inte så mycket, men det blev bättre under tiden. Ett plus var ju givetvis Joel Kinnaman, speciellt typ sista scenen i filmen när han var snaggad och stod utan tröja. Det var inte långt ifrån att dregglet rann ska ni veta..

När filmen var slut blev jag lite partysugen så jag åkte iväg till Höggan och förfestade med lite gött fölk. Sen drog vi vidare mot Terassen och jag vet inte hur många skrattanfall jag hade resten utav kvällen. Jag har nog aldrig dansat så hysteriskt i hela mitt liv. Fast kvällens höjdpunkt var nog ändå när jag och Höggan gick helt ensamma och övergivna på ströget och skulle få tag i en taxi. Jag fattar inte vad vi höll på med egentligen, men who caaaaaares? Vi hade jävligt roligt iallafall, haha.




(Bilder snodda ifrån Höggan. Jag fick givetvis inte med mig kameran, men förhoppningsvis blir den använd ikväll. Problemet är bara att den typ ÄTER batteri och dör skitfort).

Idag har jag träningsvärk i mina ben och är allmänt seg fast det ska jag bara va ett tag till. Det är snart dags att börja tagga om inför kvällens festligheter. Jag känner på mig att det kommer bli riktigt bra!