jag är så jävla iron!
Det är ingen utav er som är sugen på att jobba åtta timmar åt mig imorgon eller? Det är väääärldens roligaste jobb, jag lovar. Man sitter stilla på en stol, lägger i en sminkprodukt i en liten plastficka, tejpar ihop den och sätter på en streckkod. Sen gör man så tills man har tolv likadana och när man har det lägger man dom tolv i en stor plastpåse och tejpar ihop den. Och det är exakt det man gör HELA dagen. Vilket jobb va? Nästan för bra för att vara sant. (Eh, neeeeeeej! Jag vill nästan dö).

Fast, för att avsluta den här dagen så postivit som möjligt får jag väl lov att säga att det gick bättre än väntat idag. När man väl hade kommit in i allt klistrande och tejpande gick det rätt bra, och jag tackar fan i mig gudarna för att jag har åtta andra "medarbetare" att chitchatta lite med under tiden, möhö. Efter lunchen kom vi dessutom på att det gick snabbare om vi sammarbetade så då rullade allting på ännu bättre.

Håll tummarna för att jag överlever morgondagen också, för när den är avklarad är det bara onsdagen kvar att jobba och sen är det fan i mig påsklov for real som gäller! Kan ju även tillägga att det är mitt allra sista lov ever.

(Vet ni hur gammal jag kände mig när jag skrev sådär? Alltså helt seriöst.. vart tar tiden vägen? Det är nästan så man får lite panik).

God natt med er.