sista dagen i september
Mamma väckte mig klockan åtta imorses. Shyst. Egentligen skulle vi åkt till stan och fixa mitt ID-kort men när jag kollade mig i spegeln insåg jag att det såg ut som att jag hade doppat håret i smör och jag hade inte krafter nog att släpa mig in i duschen, så vi sket i det och åkte till mormor&morfar istället. Där fick jag blåbärspaj och cola till frukost. Helt ok!

Annars har det inte hänt mycket idag. Jag och mamma bakade dumlekakor som ser jääääävligt goda ut, och så fort dom har stelnat ordentligt ska jag norpa till mig ett par stycken ute i köket. (Det är förresten tur att min mamma är ledig ett par dagar framöver nu, annars vet jag inte vad jag hade gjort på dagarna. Emellanåt är det seriöst ett helvete att vara arbetslös).

Nu ska jag fundera lite mer över min bloggdesign och sen, runt fyra-tiden, drar jag iväg till Skövde för lite shopping. Mössa och halsduk står högst upp på listan!

Ha det gött gullisar.