2011

Fem händelser som varit bra det här året?

1. Min och Idas "spontana" lilla tripp till Turkiet.
2. Mitt fem månader långa vikariat hos småfisarna.
3. Jag vågade tatuera mig.
4. Kvällarna jag och Frida spenderat i Kinnarps Arena.
5. Mitt hår har efter många om och men blivit jätteblont igen. High five!


Tre händelser som varit sämst det här året?
1. Körkortet som går så jävla segt.
2. Alldeles för lite partyparty, faktiskt.
3. 29 november.

Vad har du lärt dig i år?
Att man alltid ska lita och tro på sig själv.

Blev året som du hade tänkt dig?

Jag antar det. Jag hade liksom inga stora förväntingar eller förhoppningar, utan tog mest dagarna som dom kom. Fast jag hade givetvis inte räknat med året skulle sluta som det gjorde.

Vilka kläder har du använt mest?

Svarta jeans.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Det har varierat väldigt mycket, men sorgligt nog får jag lust att svara barnsånger. Dom har gått på repeat i huvudet sen i februari.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Mathilda, min ena plastbrors flickvän.


Vad är det vackraste du har fått i år?

Kärlek, kramar och massa stöttande ord av mina nära och kära.

Vad var din största framgång 2011?
Inte för att verka självkritisk, men jag hade inga större framgångar detta året.

Bästa köpet?
Min dator antar jag.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, utan tvekan.

Vad önskar du att du gjort mer?
Roat mig med dom jag tycker om.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Eftersom att jag fyllde år en onsdag så blev det ett vanligt kalas här hemma med släkten. 20-årsfesten som jag hade ihop med Tina tog vi helgen innan.


#1 - Mathilda

PUSS!!

#2 - Frida

hihih ÅH! måste ju bara bli fler matcher <3