2012-11-22

När kysste du en kille senast? För sju timmar sen.
Har du hånglat med någon av samma kön? Pussat: Ja. Hånglat: Nej.
Säger du dicken eller penis? Jag säger inget utav det, men det första lät ju faktiskt lite kul. Hahaha, dicken.. Det får bli det nya! 
Vad har du på dig just nu? Fabulösa underkläder, mysbrallor från H&M, "Fuck off, nu kör vi"-linne och grå hoodie.
Trådlös telefon eller trådtelefon? Äh, röksignaler går väl lika bra?
Är du superduperfull eller helt nykter? Just nu är jag helt nykter. På lördag har jag dock planerat att ta ordet supderuperfull till en ny nivå. Fest igen efter tre vita helger— untz untz untz!  
Till vilket land skulle du vilja åka? Just nu hade jag velat åka vart som helst där det erbjuds sol och värme.
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig? Alltså, jag är så fruktansvärt löjlig med det där.. jag tror alltid det värsta och blir hypernervös direkt. 
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i Stockholm? Jag är ju i hufvudstaden så himla ofta och känner till varenda liten vrå, så vi får nog ta det svaret i ett separat inlägg.
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt? Väldigt sant.
Vilken dricka är sååå 2012? Mojito, så klart. Det skulle vara intressant att veta hur många liter jag har lyckats sörpla i mig under det här året.. Fast nä. Jag vill nog inte veta.
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? "Med din älskade", vilket jävla ordval. Men JA, jag kommer ihåg första kyssen med mitt lammkött. Vi satt hemma i min säng klockan åtta på morgonen och kollade på "Tsatziki, morsan och polisen". Ganska mysigt, faktiskt. 
Drink eller shot? För att undvika dödsfylla: drink.
Öl eller vin? Nej tack, jag spyr rakt ut utav båda två.
Gillar någon annan dig just nu? Det får vi väl verkligen hoppas..
Vad är sexigt på en man? Vältränade armar och tatueringar.
Är du alkholsugen? Yes sir, yes.
Hur många timmar sov du inatt? Först sov jag sex timmar hemma hos Erik. När jag kom hem därifrån mådde jag skit så jag la mig i soffan och lyckades sova i nästan tre timmar. Well done, Emma.
Vad sa du senast? "Hon visste inte vilken färg jag ville ha, så hon hade köpt två par".
Vilket land besökte du senast? Grekland.
Vad heter dina kusiner? Pontus, Josefine, Alexander och Amanda.
Håller du det städat? Hemma hos mig själv har jag svårt för det. Däremot kan jag gå runt och plocka och småstäda hemma hos Erik flera gånger i veckan. Jag förstår inte varför.

#1 - Klara

mohäeito favvodrink nr 1

#2 - Klara

hahahahha looking forward mot de separata inlägget

#3 - Klara

Tack för i lördags!! ja hämta min väska sen, o kameran hittade jag hos jessicas calle, synd att den ej kom med på förfesten!! (kommentera sönder)