Det här är jag nöjd med.

Jag vet inte hur många gånger jag fick kommentarer om hur smal jag var under förra sommaren. Jag har alltid varit smal, ända sen jag var liten, och förstod väl inte egentligen varför folk började påpeka det just då när dom inte hade gjort det tidigare. Men efter att ha kollat bilder på mig själv förstår jag att folk började undra. Jag ser inte frisk ut på vissa foton. Idag vet jag exakt vad det berodde på, bara att jag inte förstod det då, men det är något som är personligt för mig och något som jag faktiskt fortfarande jobbar på.
 
Jag vill bara med den här bilden visa för både er, och för mig själv, att träningen har gett resultat. Det är så lätt att titta på sig själv i spegeln och känna att man inte ha förändrats ett skit. Före- och efterbilder är så jäkla bra att ha!
 
Nåt annat som är jäkligt bra är att jag slipper se ut som ett skelett en sommar till.