Det här var längesen!

Var och när vaknade du upp imorses? Jag vaknade väl upp i min egna säng som vanligt, runt halv åtta.
Sover du naken eller i pyjamas? Varför finns inte alternativet "trosor, men i övrigt naken" med?
När grät du sist? Här om dagen när jag tittade klart det sista avsnittet någosin av One tree hill.
Vilken var din senaste lögn? Jag säger som ett klokt dagisbarn sa till mig en gång: "Jag ljög faktiskt inte, jag lurades lite bara".
När var du senast naken inför en annan person? Det var väl för några veckor sen när jag och Cajsa svirade om till bikni inför ett besök på relaxen. (Vilken besvikelse för er, att det inte var något mer spännande svar).
När och från vem fick du ditt senaste sms? Jag fick ett från bästa Cathi för några minuter sen.
När blev du senast uppraggad? Det blir jag la jämt, tjugofyra timmar om dygnet.
Vad ville du bli när du var liten? Handbollsproffs stod väl högt upp på listan, men så länge jag kan minnas har dagisfröken, eller förskollärare som det heter nu för tiden, alltid funnits med och det gör det fortfarande.
Var och vad äter du helst? Jag skiter fullständigt i vart jag befinner mig när jag äter, bara jag får mat. Den senaste tiden är jag iprincip vad som helst också. Det finns liksom ingen botten i magen.
Har du någonsin skrivit kärleksbrev till någon kändis? Jag har skickat brev till Håkan Hellström, men om det var något kärleksbrev vet jag inte. 
Har du blivit uppraggad av någon kändis? Jonas Jerebko och Frank Wagner ringer varje dag och försöker få med mig på dejt.
Vad har du för intressen? Träna, skratta, äta potatis och sms:a.
Vilken bok läste du senast? Hungerelden.
Vad gjorde du igår? Igår var jag ute en sväng med skolan på förmiddagen, sen åkte jag och tränade direkt när jag kom hem och blev kvar på gymmet i nästan tre timmar. Efter det åkte jag och köpte godis ihop med min lillebror och resten av kvällen spenderade jag framför datorn/med iPhåniz i handen.
Vad har du gjort idag? Sovit. Tränat. Lagat mat. Varit ute med Eskil. Ätit mat. Sms:at massor. Pluggat.
Vad har du ätit idag? Bacon och pasta, morötter, valnötter och kyckling och pommes med vitlöksdipp. Till detta har jag intagit cirka en halvliter Cola Zero.
Vad har du på dig idag? Just nu: min favorittröja och ett par trosor.
Vad är det värsta du vet? När folk smaskar. Fråga bara Cajsa hur stor lust jag hade att dränka ett barn som satt inne i relaxen en helg och tuggade baconsnax så det ekade i hela byggnaden. Och då gillar jag ju ändå barn väldigt mycket, i vanliga fall..
Vad ska du göra imorgon? Jag ska försöka plugga så mycket som går och sen ska jag fira att min vapendragare äntligen kommer hem till mig efter två veckor i Göteborg. Fatta, vilken fest!
Vem har du snott frågorna av? Nyfiken i en strut.
Nåt intresse du lagt ner men vill ta upp igen? Jag blir fruktansvärt sugen på att spela handboll emellanåt, men det där kommer inte att hända.
Vad vill du göra nu? Helst av allt vill jag springa ner till Statoil och köpa lite godis, men jag ska faktiskt inte göra det. Jag måste lära mig att stå emot.
Vad är du sugen på just nu? Godis............
Vad ser du fram emot? Att Cajsa kommer hem, så klart.
Vad sa du senast? "Nu går jag in till mitt rum Eskil, ska du följa med?". För er som undrar så fick jag inget svar och han ligger dessutom kvar ute i hallen. Så poppis var jag idag.
Är du sexuellt frustrerad? TYST BARA.
Vad lyssnar du på för låt just nu? Håkan Hellström- Valborg. Jag kommer snart ha lyssnat den låten fullständigt, den går på repeat varenda dag.