Det här med omklädningsrum..
Jag tror aldrig jag har varit så svettig efter ett pass på gymmet som jag var idag. Efter att näst intill ha kört sönder stora delar av överkroppen entrade jag och Cajsa varsitt löpband och tog ut oss till max. Konditionen kan bli tusen gånger bättre, men va fan, allt tar sin tid. Man har ju, som jag skrev igår, alltid resultaten att sporra sig lite med.
 
Efter att ha stretchat (läs: legat i hörnan med mattor och lutat oss mot varsinn pilatesboll i en kvart) gick vi upp till omklädningsrummet och hämtade våra saker för att masa oss hemåt. Det första jag möts av när jag slår upp dörren är en naken medelålderskvinna som står och fönar håret. Alltså okej, det är ett omklädningsrum, men ändå?  Jag kanske är EXTREMT obekväm med sånt där, trots att jag givetvis är medveten om att det är det mest naturliga i världen att vara naken, men jag skulle ju ändå föredragit att den där kvinnan stod i trosor och fönade sitt barr istället för att jag tvingades mötas av hennes pubishår det första jag gjorde när jag öppnade dörren.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka tänka bort mitt godissug. Skulle det vara så att det inte går över får jag väl unna mig en bit eller två imorgon efter gymmet. Imorgon ska jag och min vapendragare svarva till våra spiror lite tänkte vi.
 
Puss på er.