Home sweet home
Aldrig någonsin har det känts så skönt med helg som det gjorde idag när jag gick från jobbet. Jag brukar ha svårt att stänga av hjärnan och låta bli att liksom ta med mig jobbet hem, men idag har jag verkligen gjort det och jag tänker njuta varenda jäkla sekund fram tills på söndag kväll. Sen kanske jag var lite överdrivet snabb med att stänga ner en viss del av hjärnkapiciteten idag då jag efter en promenad i världens kukväder till Sankt Eriksplan märker att jag glömt nycklarna på jobbet så det var bara att vända om. Kände väl under någon minut där att jag hatade mig själv lite grann.

Nu börjar förresten vårt hem faktiskt se ut som ett också. Det kändes som att det var lite på tiden nu, sådär fyra månader efter inflytt. Vår soffa kommer väldigt högt upp på min kärlekslista och jag är dessutom väldigt glad över att jag lät Jesper välja vårt nya soffbord. Det blev så himla mycket bättre än vad jag hade trott! Om en vecka kommer en dunderleverans från Ikea med lite smått och gott och efter den leveransen hoppas jag att vi inte behöver klicka oss in på deras hemsida på ett väldigt långt tag fram över. Det är jättekul att inreda lägenheten men ändå fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på. Det finns väl roligare saker att köpa än till exempel en byrå, kan jag känna.  


Trevlig fredag på er!
 
#1 - Hanna

Hej!

Var har ni köpt soffborden? Väldigt snygga!

Svar: Tack snälla! Dom är köpta på Åhléns.
Emma Alfsson