TORSDAGSLISTAN

Födelseår?
1991. Året då alla stjärnor föddes.

Biter du på naglarna? 
Väldigt sällan.

Vad är du bra på?
Förutom att äta godis skulle jag vilja säga att jag är ganska bra på att planera/styra upp saker och ting. Antagligen pga. är en lite utav en kontrollbehovsmänniska. 

Har du några husdjur?
Vet ej om jag vill räkna Eskil som ett husdjur, och inte för att han faktiskt bor hos mamma & Inge utan för att han sällan "känns" som ett djur? Ser ju honom typ som en lillebror för det mesta?

Är du singel?
In your dreams, som en alltid lite kaxigt svarade då en gick i femte klass.

Vem är snyggast?
Ja, inte är det jag iallafall som ligger i sängen med flötigt hår, osminkad med två röda finnar på ena kinden, och mönstrade byxor matchat med randiga strumpor.

Ditt mål i livet?
Att aldrig någonsin mer hamna där jag var för ett par år sen, då jag mådde bajs varenda jäkla dag och inte hade ork att ta mig för någonting. Att jag kommer ha ångest och må dåligt är oundvikligt men aldrig mer tänker jag "fastna i det på heltid".

Rädd för?
Har ju tre fobier som följt mig så länge jag kan minnas— blod, sprutor och fåglar. Och jag tror seriöst att det sistnämnda är det som skämmer mig mest. 

Har du någon vän du känt i 10 år?
Nu när en börjar bli gammal så känns det som att det är många kompisar som hängt med så pass länge? Men Höggan har väl rekordet då vi i sommar har känt varandra i 18 år. ARTON ÅR. Orkar ej. 

Skorna du hade på dig idag?
Vita converse.

Grönan eller Liseberg?
Har tydligen bott i Stockholm och ändå aldrig varit på Grönan? Känns ju rimligt.

Favoritfärg på kläder?
Svart och grå. 

Favoritårstid?
Sommar. Mvh, soldyrkarn.

Favoritparfym?
Flora by Gucci.

Vem ringde du senast?
Mamma. 

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Låg vaken i sängen och funderade på om grannarna under försökte riva hela huset eller om någon kör in med stridsvagn i trapphuset. Har aldrig varit med om mer högljudda människor/mer lyhört hus

Favoritgodis?
Åh, orkar inte denna frågan just nu. Har slutat äta godis på veckorna och gör det bara på lördagar och denna veckan har jag varit på väg att bryta ihop ända sen i måndags. Är så sinnnessjukt jävla sockerberoende så det är otäckt. Sa till och med till Jesper igår att jag funderar på att köpa godis imorgon efter jobbet så jag kan äta det till frukost på lördag...

Sommarplaner?
Vi är lite kluvna, min käre sambo & jag. Vi är ju rörande överrens om att vi vill ha en hund och då är ju semestern ett ypperligt tillfälle att hämta hem en, pga. all tid en har då. Annars funkar det ju inte. Samtidigt känner jag att då är vi liksom fast hemma hela tiden och kommer inte kunna göra speciellt mycket annat, vilket det visserligen kommer vara värt men ändå.. VI FÅR SE HUR DET BLIR!

Stjärntecken?
Kräfta. 

Saknar du någon nu?
Jag saknar alltid Eskil. 

#1 - Emma

faan Cazen, snart är det ju 20års-jubileum!!