THROWBACK: 2013 - 10 - 01
Den här lillselfien tog jag nån timme innan jag skulle åka och träffa Jesper för allra första gången. Minns att jag faktiskt var nöjd det mesta - outfittan, håret, sminket. Ganska ovanligt att en är det, eller hur? Precis innan vi skulle åka påpekade min mamma att sotarmössan kanske inte var så snygg och där med var känslan över att känna sig fräsch helt död och mössan blev lämnad hemma. Schyst utav morsan ändå...
 
Fast i slutändan så hängde ju inte speciellt mycket på den där stackars mössan, för en fin första träff/dag tillsammans fick vi och hem kom jag med ett leende på läpparna typ tolv timmar senare. Och precis ett år efter den där dagen så göttade vi oss på Hasseludden i hufvudstaden där jag fick en ring på fingret. Helt ok alltså.
 
Nu fick ni er en liten throwback såhär på eftermiddagskvisten, fast det inte ens är torsdag.
Varsågoda!