TIPS FRÅN TIGERN / SKRIVBORDWANTIES
Även fast det är tre månader kvar tills vi flyttar in i vår nya lägenhet går jag emellanåt runt och funderar på hur vi ska ha det i alla rum och nu har jag fått för mig att vi ska ha ett skrivbord ståendes någonstans. Detta är alltså vad som tar upp min tid allra mest just nu - att leta fram det perfekta. Är ännu oklart om jag helst vill ha ett vitt eller svart. Vad tycker ni? Tycker ni att någon utav dessa är snygga?
 
 
 
Skrivborden hittar ni HÄR och HÄR. Mina favoriter är det allra första och även det med vit skiva och svarta ben. Eventuellt också det sista som är lite träfärgat, men ja.. det där hinner väl ändra sig tusen gånger om innan det har blivit november. Jag kanske inte ens vill ha ett skrivbord då längre? Skulle inte alls förvåna mig.
 
#1 - lisa (design & foto)

Alltså wow. Skrivbordet med svarta ben och vit skiva skulle jag kunna döda för! Men skrivbordet längst upp till höger är också snyggt, lite annorlunda med svart tycker jag. :)

Svar: Ja, jag får nog lov att säga att det är största favoriten hos mig med! Tack för din kommentar. Kram!
Emma