2015 - 12 - 02

Idag gjorde vi morgon tidigare än vanligt här på Eriksgatan. Tog först standardsvängen med lille lusen och sen gick vi hem igen och väckte Jeppe. Någon rättvisa får det ju finnas - om inte jag sover länge på morgonen så kan ju inte han göra det. Hä hä. Vi svängde ihop en jädra kanonfrukost tillsammans med både ägg och gröt och te och kaffe. Supergött och väldigt mättande! Kanske borde göra det till någon slags vana? Känns som att min späda lilla sparvkropp kan behöva det..
 
Vi har förresten en adventskalender här hemma. Jag började tjöta om detta cirka två veckor innan advent och har varit noga med att förklara för Jesper flera gånger om dagen att den första december måste ALLA paket finnas färdiga för vi kan absoluuuut inte starta en kalender och hålla på att fylla på med paket under tiden för det är helt jävla orimligt när en är en sån kontrollbehovsmänniska som jag är. Igår var det den första december och det fattades två paket. Vem som missat att köpa tillräckligt många? Jag :))) 
 
Jesper öppnade första paketet igår och idag var det min tur. Jag är ju inte direkt besviken på't! Här har ni nämligen en som skulle kunna gå under namnet massagelovern. ↓
 
 
Forsätter innehållet i samma perfekta stil som det här så vet jag inte vad jag ska vänta mig mina kommande datum. En utlandsresa? Ett eget hus? Egen makeup-artist? Tio miljoner i ett kuvert? Vi får vänta tills den femte helt enkelt. Imorgon är det nämligen Lowes tur, så klart.
 
#1 - Emma

haha vad sköj! vi gör också adventskalender (eller Dyllis gör, jag bara öppnar)

Svar: Men lyllos! Jag sa häromkvällen till Jesper: "tråkigt att det är Lowes tur var tredje dag egentligen, eller hur?". Fick svaret: "Nej Emma, det är det inte". Hepp, OKEJ.. :))))
Emma

#2 - Skogsraah ☾

Så mysigt :)