SKITDAG
Alltså blä på denna jävla trötthet. Det känns som att den blir värre för varje dag som går, eller så kanske det bara är jag som blivit mer medveten om den för att jag faktiskt har tid att känna efter nu när jag går hemma. Att lyssna på min kropp har ju inte direkt varit prio ett för mig innan sjukskrivningen.. Detta är en trötthet jag inte känt förut. Den knockar mig verkligen. Så jäkla tråkigt och jobbigt så ni anar inte! Jag hoppas att det hinner bli bättre innan nästa vecka då jag ska börja jobba igen. Annars blir det kämpigt. 
 
Känner redan nu att detta är en riktig skitdag, men jag hoppas att humöret blir något bättre efter lite vila. I eftermiddag ska jag upp till jobbet för att skriva ut lite papper och sen hade jag tänkt att vara med på barnens julfest en liten stund. Känns som världens jobbigaste grej just nu men jag vet att det är bra för mig att gå dit. Jag kämpar på, vettni!