TIONDE DECEMBER
 En liten TBT denna lille torsdag till ära: ett stycke seriousface från tiden i Bålsta, hösten 2013.
 
Vet faktiskt inte varför jag klickade mig in här över huvud taget, för sanningen är den att jag inte har ett skvatt att dela med mig utav. Jag & Lowe har spenderat större delen utav dagen tillsammans hemma hos min mamma där jag bland annat hjälpte till att baka lite lussebullar och även, utan att någon ens bad mig, tydligen "hjälpte" min lillebror med lite utav hans skolarbete. Ni kan ju tro att jag var en riktig jäkel på allt vad gällde takbjälkar, bygge utav murar, olika träslag och material. Framåt eftermiddagen hämtade gamle daddy DJ upp mig här hemma och så stack vi iväg för att kika på en diskmaskin till det här stackars hushållet som nu överlevt en månad utan. Nu fåre vara nog med handdiskandet! 
 
Om en liten stund kommer Jeppe hem från jobbet och då är det också dags att ta dagens sista promenad med lille lusen. Vi var ute en sväng i spöregnet förut men då dög det tydligen inte att sätta sig ner och skita, så då är det inte mycket annat att göra utan att snällt pälsa på sig sin blöta jacka och ta sig ut en gång till. Älskar not so much att vara hundägare dessa dagar alltså...