2015 - 07 -31
Sista dagen av juli och gångerna en har fått se solen får plats på en hand. Så jäkla tråkigt! Jag förstår inte hur en ska orka med en hel höst och vinter utan att gå under. Idag har jag dessutom megaångest över att gå tillbaka till jobbet. Vill inte vill inte vill inte. Fast på ett sätt, någonstans där inne, gnager en liten rastlöshet och så tänker jag som så att i det här vädret kan en ju lika gärna jobba för en gör ändå inget nyttigt eller kul här hemma. Förutom att vara med Lowe då, så klart. Det är ju kul. För det mesta.
 
Men skit samma med vädret! Solen lär ju inte skutta fram och ropa hej för att jag sitter här och gnäller. Om en liten stund kommer Jesper hem från jobbet och då ska vi börja fixa lite grann inför kvällen. Ida & Anton kommer hit på middag och lite vin och öl. Jag har ätit tre knäckemackor och en chokladbit på hela dagen idag så här har ni en som längtar tills klockan blir halv sju. SÅ jävla hungrig...