#UTSEENDEÄRALLT
 
 Skickade för en stund sen denna snap till min kära sambo som ej befinner sig i hemmet utan på annan ort idag. Kompenserade irriterade tonen i min text med ett *gulligt* leende men har fortfarande inte fått något svar. Antagligen har han slarvat bort båda två som han har lånat en gång för hundra år sen trots att jag sa typ redan dagen då vi träffades att mina mössor inte är ok att låna då jag har världens minsta huvud och så fort någon annan tryckt på sig mina huvudbonader kan jag inte använda dom mer pga. sinnessjukt uttöjda. Hade ju tänkt att en mössa kunde varit bra att ha idag då ens panna inte är i sitt bästa skick direkt. 
 
Funderade förut på att använda den här mössan. Inte för att den täcker pannan speciellt mycket men med tanke på färgen så kanske den drar lite uppmärksamhet, tänkte jag men sen ångrade jag mig igen. Tycker att pannan ändå har sett ganska ok ut under dagen men då har ju skiten varit övertäckt med salva och det är det inte nu. Ser ut som att jag blivit insektsbiten upprepade gånger på ett och samma ställe typ. Småsårigt och så svullet på det, men jaja. Kan ju hoppas på att uppvisningen är över snabbt så jag får skynda mig hem och mixtra och kleta lite med alla mina salvor igen i hopp om att allting mirakulöst har läkt tills imorgon då vi ska fira Mors dag med att käka brunch ute.