NÄR EN INTE ÄR PÅ TOPP
 
Bilden förmedlar ganska tydligt känslan jag har haft hela dagen idag. Alltså helt jävla slut. Jag fattar inte vart min energi har tagit vägen. För det första känner jag mig helt tom i lillhuvudet. Är inne i nån värdelös period där ångesten kommer flygande titt som tätt för minsta lilla och det får mig att vilja gå och gräva ner mig själv flera gånger om dagen. Så jävla tråkigt. Sen har jag som sagt känt mig tömd på energi hela veckan och huvudvärken jag haft på kvällarna har inte varit att leka med. Idag kom den igen från ingenstans och har hållt i sig ända fram tills nu. Det var bara en månad sen jag låg hemma med förkylning och feber så jag hoppas verkligen inte att det är något sånt som är på gång igen, även om en lätt får den känslan när en mår som en gör. Blä.
 
Imorgon ska jag, Jesper & min lillebror sätta oss i bilen och sticka iväg till Ikea för att kika på ny soffa till nya lägenheten som vi flyttar in i om typ 20 (!!!!) dagar. Om vi har börjat packa något? Hepp. Inte en endaste pinal. Tänkte dock köpa flyttlådor imorgon och sätta igång i veckan som kommer. Så sanslöst tråkigt att en nästan spyr av bara tanken.. 
 
Och med det här jävulskt optimistiska och positiva inlägget säger jag tack och hej för mig. Sambon kommer hem om en stund efter att ha varit borta hela dagen så jag tänkte tända lite ljus och leta fram någon fram film tills dess.