S U N D A Y
 
Jaha ni, här inne forsätter det att eka tomt... Jag tänker ofta under dagarna att jag ska klicka mig in här och skriva en rad eller två men sen försvinner liksom det där suget och jag kommer på att jag har massa annat att göra - typ som att laga mat, tvätta, duscha, titta på teve eller gå och lägga mig innan klockan ens har blivit 21. Och så läser jag ju vettni. Slukar bok efter bok och kännre mig nästan lite som en nörd emellanåt men allra mest tycker jag att det är gött att kunna försvinna in lite i en annan värld när en känner för't.
 
Förutom att veckan har präglats av jobb så var jag & Jeppe i Skövde i onsdags kväll. Lämnade vår lille lus hemma hos min mamma. satte oss på tåget och drog iväg och käkade tapas och drack lite drinkar. Kändes på riktigt helt jävla wierd att lämna lägenheten utan att fråga om vem som tar med sig bajspåse till exempel. Väldigt skönt att få spendera lite tid ihop iallafall och hinna prata om allt mellan himmel och jord i lugn och ro för första gången på två månader. 
 
 
Och på tal om den där lusen så är han förhoppningsvis i slutklämmen av sin jobbigast-i-världen-period som han befunnit sig i nu i cirka tre veckor. Kan inte fatta hur mycket trots och vilja det kan finnas i en sån liten pälsbeklädd kropp. Morgonpromenaden idag som oftast tar en kvart tog idag det tredubbla för att han fick för sig att han inte skulle gå åt samma håll som jag. Tålamod är en fiskares bästa vän säger Lottas pappa men jag skulle vilja säga att tålamod är ens bästa vän om en ska vara i Lowes sällskap. Överallt står det att efter valpen blivit arton veckor ska detta lägga sig lite så vi får väl bara fortsätta att ta djupa andetag en vecka till och hoppas att det stämmer. 
 
På Lowes topplista av det bästa som finns i hela världen: smutsa ner sig och äta lera.
 
#1 - Emma

vad är egentligen grejen med att käka lera?? samma sak här.. fattar inget!