EN BRA HELG
 
Vilken jävulskt bra helg vi har haft, jag och min lilla familj. I fredags jobbade jag under eftermiddagen och jag gick hem med en go känsla i magen faktiskt - blev sådär extra produktiv mot slutet och fick gjort en massa saker som jag legat och tänkt på här hemma. Nästa vecka börjar jag jobba heltid igen och det känns mest bara bra. Tog mig direkt från jobbet hem till mamma där min lillkusin också befann sig, så vi tog en sväng med hundarna ute i kylan. Om Lowe, den lille snöälskarn, hade fått bestämma hade vi antagligen bosatt oss ute. Avslutade kvällen med middag ihop med de två jag nyss nämnde plus morbror, sambon och Inge. 

 
I lördags fick vi finfrämmat i form av våra grannar/bästa kömpisar. Som Mathilda sa: "Vi får ALDRIG flytta ifrån varandra och ALDRIG sluta festa tillsammans". Det är ju mer än bekvämt att umgås med folk som bor i samma hus alltså. Bara att gå ut genom dörren, runda huset och gå in i nästa. Förbannat skönt! Vi smällde i oss lite tacos iallafall innan vi fortsatte kvällen med ett och annat glas vin.
 
 
Senare mötte vi upp ett gäng tjejer och fortsatte kvällen på Olearys där jag tydligen tyckte att det var jättenödvändigt att t.ex. sitta och prata med min lillebrors kompisar i en evighet (????) och dessutom dricka lite extra vin. Köpte sista glaset klockan halv två och sen gick det ju som det gick. Undrar när en ska börja fatta att en inte är arton år längre och att en därför uppenbarligen inte tål lika mycket som en gjort förr. Efter en helvetesnatt med huvudet nerkört i porslinstronen kunde jag äntligen, framåt morgonkvisten, somna gött i soffan. Igår mådde jag, precis som jag förväntat mig, röv cirka hela dagen. Gjorde inte så mycket mer än att sova, dricka cola och gå ut med körven egentligen. 
 
Nu ska jag alldeles strax häva mig ur soffan och göra mig redo för lite eftermiddagsjobb. Var inställd på att jobba till halv sex men fick precis ett samtal om att det inte behövs, så jag tänkte förskjuta mina timmar lite. Börja tidigare så att jag kan dra hem tidigare, typ. Passar perfekt idag då Lowe ska vara själv hemma ett par timmar eftersom att Jeppe jobbar kväll. Jag HATAR att gå ifrån honom och vill ju givetvis att han är ensam så få timmar som möjligt. Försöker intala mig själv att alla andra hundar klarar sig ensamma i ganska många timmar och att Lowe därför borde göra det samma, men så kommer lillångesten och det dåliga samvetet ikapp mig och jag är livrädd för att han typ ska känna sig bortglömd och ensam. Haha, åh. En är bra mesig ibland alltså.