STORT TACK!
Hur är det med flätor egentligen, är det yay eller nej på någon som är tjugofyra? Känner mig kluven.

Efter inlägget jag publicerade igår har jag fått
mer respons än jag någonsin kunnat hoppats på. Likes, fina ord på facebook, någon kommentar här på bloggen och privata meddelanden också. Att jag satt med en klump i magen igår och tyckt att jag kanske blottat mig och mitt privatliv alldeles för mycket känns bara konstigt nu. Kanske att 2016 kan bli året då människor blir lika pålästa och upplysta om psykisk ohälsa som vi är om t.ex. nyttig kost och träning. Stort, stort tack till alla er som skrivit en liten rad eller hört av er. Det värmer så himla mycket!
 
Idag körde jag en nio-timmarsdag på jobbet och det har faktiskt inte gått annat än bra. Kroppen har orkat och huvudet har hängt med det också, så jag är mer än nöjd! Känner faktiskt att mina batterier är laddade och förhoppningsvis blir vårterminen superbra. Känner dock nu, efter att ha duschat och käkat lite go föda, att tröttheten kommer att smälla till tidigt ikväll. Får väl satsa på att försöka hålla mig vaken under Farmen nu åtminstone och sen krypa ner i sängen med ljudbok - min nya stora kärlek här i livet.