SUNDAY

Jahopp, då var det slut på ännu en helg. Kan inte fatta hur orimligt snabbt dessa stackars lediga dagar alltid tycks gå? Jag & Lowe har försökt aktivera oss tillsammans och egentligen så har vi bara varit här hemma små korta stunder. Igår kväll blev vi bjudna på mat av min lillebror och hans girlfriend och sen mötte vi upp Musse, min plastbror, ute så att hundarna fick busa lite grann. Fin lördag helt enkelt. Somnade på studs till ljudbok när vi kom hem.
 
Idag är min tanke att knappt röra ett finger. Är ju givetvis tvungen att rasta djuret ett par gånger men mer ansträngning än så vägrar jag. Tänkte ta en dusch strax och smörja in mig med några liter BUS så att en åtminstone inte ser ut som ett lik inför den nya veckan som väntar runt hörnet. Min första hela arbetsvecka på heltid sedan i november. Just nu känns det faktiskt bara bra och jag tror verkligen att jag är redo för't. Tror att det till större delen kommer hänga på om jag kommer ihåg att påminna mig om NO STRESS eller inte, men det känns ju som att smällen jag tog i höstas ska ha lärt mig någonting.