KÄNSLAN
 
Även om det gått tungt och trögt så har jag ändå gjort två små pass på gymmet och det är jag så jäkla nöjd med. Stark är jag verkligen inte längre men det känns inte som någon oövervinnelig uppförsbacke att komma tillbaks dit jag en gång var heller. Den skönaste känslan, efter träningsvärken i cirka hela kroppen, måste ändå vara att det dessutom känts kul att komma in på gymmet. Kände mig nästan lite hemma liksom. Alltid positivt! 
 
Dags att jobba sig lite igen. Det återstår bara 1,5 timme kvar utav min arbetsdag så jag klagar verkligen inte. Ska smälla på mig mina sneakers, gå mitt snabbaste hem till min älskade bäbis där hemma och sedan spendera dagen ihop med lillmamman. Kanske att jag går och gymmar ikväll. Kanske att jag går och solar och köper med mig godis på hemvägen. En vet inte så noga.