OM SANNINGEN SKA FRAM
Jag är så sanslöst trött i huvudet att jag knappt vet vad jag heter och så har jag känt hela helgen. Under min uppväxt och även nu när en blivit vuxen har jag alltid vetat vad jag vill. Stensäker på allt vad gäller jobb, boende, relationer, mål och drömmar i framtiden osv. Och det kanske är därför jag och hjärnan min fått oss en chock nu när en står som ett stort frågetecken och helt plötsligt inte vet något alls. Känner mig likgiltig inför det mesta och så blir jag så jävla bitter emellan varven och det är det värsta jag vet. Men jag orkar liksom inte lägga fokus på något egentligen utan vill helst av allt bara ligga i sängen och läsa böcker för att fly verkligheten och alla dess måsten och krav. 

Och fan vad jobbigt det är att bara få vardagen att gå runt när en har det såhär. Jobbet känns inget kul, träningen känns bara som ett måste, laga mat orkar jag inte, att fatta beslut och planera dagarna ger mig mer eller mindre panik. Alltså blä. Jag hoppas verkligen att detta går över snart för det här är skit. 





#1 - helenaforsmark.blogg.se

hoppas det löser sig vet hur det känns själv känt som du gör :/