PUMP VAR DET HÄR
 
Mina överkropp är totalt sönderkörd. Att ladda upp med hamburgare och pommes hemma hos moderfodret innan träningen nu under kvällen var fan i mig succé. Kanske att beasås ger extra bra pump? Det var, kanske inte helt oväntat, näst intill folktomt på gymmet så jag passade på att testa lite nya övningar för axlar och armar med fria vikter. Håller mig till maskiner i vanliga fall för att jag är rädd för att göra fel och dessutom känner mig dum när jag står och speglar mig. Löjligt egentligen när alla andra gör det. Men övning ger färdighet och jag tänkte försöka få med mig min lillebror någon kväll så att han kan agera coach också. Det kommer bli bra! Nöjd med trycket idag iallafall och jag är osäker på om jag ens kommer kunna röra mina armar imorgon. Orkar knappt trycka ner tangenterna just nu.
 
Vågen visade förressten ännu ett kilo upp nu under kvällen. Jädrar vettni, vad det går undan nu. Mamma ser ut som ett frågetecken då jag varit där det sista och iprincip ätit dom ur huset och barnen på jobbet har också börjat uppmärksamma detta. "Men Emma, vad du äter mycket" och "jag vet att Emma kommer ta ett helt äpple istället för ett halvt för hon tycker om mat så mycket" är bara några av kommentarena som fällts denna veckan. Haha, herregud. Vad mer kan en göra än att skratta?